lørdag den 10. december 2011

Soldater aske og legemsdele endt på losseplads


"Soldater-lig endt på losseplads"


Amerikanske soldaters aske og legemsdele endt  på lossepladsen i årene 2004-2008


Føj for en gang læsning (se artikel via link)

Prøv lige at forestil dig, man først kæmper for sit Land,  ender som en falden
soldat også - som tak, bliver man kastet på lossepladsen - Hvem som et
normalt almindeligt  menneske ville byde en anden person det, man skulle
tro det var løgn. 

Tror nok lige det er godt de har fundet en anden løsning.










4 kommentarer:

  1. al krig burde køres på lossepladsen.

    SvarSlet
  2. Da jeg læste artiklen fik det mig til at tænke:

    Hvad gør at de ansvarlige ikke har styr på at de omtalte soldater ikke havde fået et enkelt gravsted hver.

    Rystende og skræmmende hadling som forhåbentlig får konsekvenser for de ansvarlige.

    mvh.
    frober

    SvarSlet
  3. Jeg har også læst artiklen.

    Og finder det noget så usmageligt. Men der skal nok blive rusket op i det, og de ansvarlige bliver forhåbentlig sent ad helvede til..
    Jeg kender bare lidt til hvordan Amerikanerne ser på den slags. Jeg har arbejdet for US Airforce i 9 år. Og dette tager de ikke let på,,

    SvarSlet
  4. #1 ja det ville være dejligt med en verden uden krig. Krig kan jo defineres bredt og i mange sammenhænge.

    #2 og #3 ja det er skræmmende og usmageligt.

    SvarSlet