fredag den 9. december 2011

Faste læsere - kontra BLOG

*Brokkedi Brokkedi BROK



Faste læsere - kontra BLOG 
nu havde jeg endelig fået en læseliste 
med de fleste og offentlig gjort det på 
hver blog ved at stille mig som fast læser- 
og nu mangler de fleste ..........................
når jeg tjekker min læser med mere
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hvæs riv riv 

Det var jo en måde at få overblikket over DYT  
alle på,  gad vide om det er mig ... men.... hmnnn 
jeg har ikke slettet dem så meget finger har jeg 
dog staddig på pulsen -

så  siger  1 . 2 . 3 . 4..........10  
det hjalp lidt på opkoget ;O)   ....shhhhhhhy


5 kommentarer:

  1. jeg troede at det bare var mig med det problem med læselisten, min kommer og går uden jeg forstår ;-)

    SvarSlet
  2. hej e-zen det virkede i går - men jeg kan se at nogle af dem jeg har trykket på som offentlig fast læser ikke ses sådan i dag og det hjælper ikke at trykke påny ....men det kan være det lykkedes igen med mindre man er blevet black listet ...hvem ved ;O)

    SvarSlet
  3. nu har jeg spurgt il tempo på tv2 bloggen, så må vi se hvad han svarer, sarkas har samme problem ;-)

    SvarSlet
  4. For at få vist dine faste læsere så skal du rette i din bredde i højre side så de alle kan vises.

    SvarSlet
  5. Hej polysl mange tak for informationen- men det var selve læseren, du ved listen over nye indlæg med mere jeg skrev om - der hvor jeg kan se dem jeg er fast læser af, om de har udgivet nyt indlæg - men tak vedrørende den anden information den er god at have med sig... men det kræver jeg laver om på layout gennemgående ;O) sååååååå

    SvarSlet